سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خلوت من

قبل نوشت: این مطلب به دعوت منطقه ممنوعه و در جهت موجی که خودشون راه اندازی کردن تهیه شده. تفاوتی که این موج با موجهای دیگه داره اینه که مخصوص خانم هاست و خلاصه دل همه ی آقایون بسوزه!! گرچه بنیان گذار این موج یک عدد آقا هستن!

 

سوال: من چقدر سعی کرده ام از حضرت فاطمه (س) پیروی کنم؟

پاسخ تستی:
الف) خیلی کم      ب) کوتاهی کردم    ج) ضعف ایمان داشتم    د) همه موارد
*پاسخ صحیح همه موارد می باشد!

پاسخ تشریحی: شاید سن زیادی نداشته باشم، اما اونقدری عمر کردم که فرصت داشته باشم الگو گیری از حضرت زهرا (س) رو یاد بگیرم و به کار ببندم. اگر الان و در سن جوانی، هنوز موفق نشدم به سبک و سیاق ایشون زندگی کنم، دلیل اصلی کوتاهی و تنبلی خودمه و دلایل فرعی به نوع تربیت خانواده و مدرسه و بعدا جامعه مربوط میشه.

بخش عمده ایی از عمر پر برکت حضرت زهرا (س) به همسرداری و تربیت فرزندان ارتباط داره که در این خصوص بنده از تجربه ی چنین شرایطی فعلا معذورم! اما این شانس رو دارم که از حالا برای چنین شرایطی الگوبرداری کنم. در نهایت اون چیزی که بیشتر از همه عامل بی نصیب موندن من از مکتب و روش زندگی حضرت زهرا (س) محسوب میشه، کوتاهی خودمه. اما اگر در هیچ کدوم از الگو برداریها موفق نبودم، یک پرچم رو همیشه و با افتخار بالا گرفتم:

چادر...

سوال: تا چه حد آرمان های وبلاگ نویسی من فاطمی بود؟ (نقد وبلاگ)
پاسخ تستی:
الف) تا حدودی    ب) سعی کرده ام فاطمی باشد    ج) آنطور که باید باشد نیست   د) همه موارد
* گزینه ی صحیح باز هم همه ی موارد می باشد.

پاسخ تشریحی: از روزی که برای اولین بار وبلاگ نویسی رو شروع کردم دوست داشتم که فاطمی گونه باشه. اما دوست داشتن به تنهایی کافی نبود، باید برای این علاقه تلاش هم می کردم. متاسفانه پست "دل صد پاره ی من" اولین پست در این وبلاگ بود که در اون به شخص مبارک حضرت زهرا (س) پرداختم و خب... کافی هم نبود.

فکر کنم اگر ایشون در این زمان حاضر و در قید حیات بودن، و اگر قرار می شد به وبلاگ ها و نوشته های درونش امتیاز بدن، امتیاز خیلی پایینی به من تعلق می گرفت. شاید هم ایشون تعداد زیادی از پست های من رو اصلا رد می کردن! به این ترتیب وبلاگ "خلوت من" یک وبلاگ فاطمی محسوب نمی شه، بخصوص که نویسنده اش فاطمی وار ز ندگی نمی کنه.

با همه ی اینها، محبت و ارادتم به حضرت فاطمه و معصومین علیهم السلام همیشه برکت زندگی ام و رونق وبلاگ نویسی ام بوده.
الهی! قلب منو از محبت فاطمه (س) و دوستدارانش خالی نکن.

.....................................................
پایین نوشت1: دعوت شونده ها: آبی بی انتها، پیغامی از آب، گل سرخ، کویر همیشه سبز، کودکانه، یاد یاران، یاس کبود، تاصبح انتظار، مروارید عرفان، در هوای دوست، شیدا، پرستوی مهاجر، لعل سلسبیل، زن بودن ممنوع، بانوی سراچه، زمزمه عشق، فلورانس مهربون، شهید شریفی (اسماء)، پرواز، نسیم یاد معبود...
( از پذیرش آقایان معذوریم!)
وای به حال کسی که از زیر این دعوت در برود!!
جهت کسب اطلاعات بیشتر و تفهیم موضوع، به منطقه ممنوعه برید.
پایین نوشت2: قاعدتا بایستی به خاطر لطف و محبت همه ی دوستان که در پست قبل و بی دریغ، نثارم کردن تشکر کنم. کلا پست «ناتوانم» تبدیل به تجربه ی شیرینی شد برام که باید حفظش کنم. چند نکته ی جالب هم داشت، از جمله حکایت « ترسیدی و ترسیدم» و ترسیدن اونایی که فکر نمی کردم به نوشته هام توجهی داشته باشن و نترسیدن اونایی که هیچ وقت حتی یک پست از نوشته های منو از دست نمی دن!

دنیا زیادی وارونه اس... دیگه شورشو درآورده!!


نوشته شده در پنج شنبه 87/3/23ساعت 2:24 عصر توسط رضوان تو بنویس ( ) | |


آخرین مطالب
» تو سالها سرنشین این گوشه از شهر بودی...
آمپاسِ شَدید!
خلوتی که شلوغ شد
طوفانی از واژه ها
همه ی دغدغه های من
سنای من
سیسمونی و باقی قضایا
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com