سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خلوت من

جریان از این قراره که اینجانب یک عدد نقل و انتقال و اسباب کشیِ خفن رو پشت سر گذاشتم و هنوز هم به طور رسمی به خانه و زندگی بازنگشته ام! ضمنا به ندرت از نعمت اینترنت برخوردار میشم و در اصل از این نعمت محرومم. لذا فقط خدمت رسیدم جهت عذرخواهی و البته تشکر و قدردانی از دوستانی که در نبودِ من، رونقِ این خلوت رو حفظ کردن. بعد هم خواستم بگم «دیدین برگشتم»!!
از تعطیلات عید به این طرف هم البته گرفتار پروژه سیسمونی و اینها بودیم و خلاصه حتما درک می کنین. فقط چون دارم به روز موعود نزدیک میشم، خیلی التماس دعا دارم...

علی الحساب تصویر بخشی از سیسمونی رو برای دوستان میگذارم تا کسی شک نکنه.

گوگولیِ من! 

.....................................................
پایین نوشت: توی این اوضاع باید به انتخابات ریاست جمهوری هم فکر کنم. آخه خدا رو خوش میاد؟!

 


نوشته شده در جمعه 92/3/10ساعت 3:23 عصر توسط رضوان تو بنویس ( ) | |


آخرین مطالب
» تو سالها سرنشین این گوشه از شهر بودی...
آمپاسِ شَدید!
خلوتی که شلوغ شد
طوفانی از واژه ها
همه ی دغدغه های من
سنای من
سیسمونی و باقی قضایا
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com