سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خلوت من

حال من خوبه و همه چی آرومه و من قطعا خوشبختم!
فقط نمی دونم چرا نوشتنم نمیاد. این «نیومدن» ممکنه به خاطر مشغله های زیاد باشه، ممکنه هم به خاطر فاصله گرفتن از نوشتن باشه. در هر حال هر چی که هست، روی خط خودکاریِ منم تاثیر گذاشته.

این روزا سَرم تو گوشیمه. اینستاگرام (instagram) در رتبه ی اول، و هایک (hike) و واتس اپ (WatsApp) و وایبر (viber) و کیک (kik) و پو (pou) و عکاسی کردن در رتبه های بعدی قرار دارن برام. اصلا هم نمی گم که مفیدن و بهتر از وبلاگ نویسی ان و اینا. فقط دم دست تر و سهل الوصول ترن و شاید وقت کمتری بخوان (البته شاید).
خلاصه که بچه داری و کارای خونه و دغدغه های دیگه که مهلت بدن، شیرجه میرم توی گوشیم! هر وقت مجددا دست به قلم شدم و فراغت بیشتری گیرم اومد، مطمئنا بیش از پیش به خلوتم رسیدگی خواهم کرد. تا اون موقع هر کس در اینستا یا کیک فعالیت داره خوشحال میشم آدرسشو داشته باشم.

 

....................................................
پایین نوشت1: آدرس های اینستاگرام من: @rezvan.yekiyedooneh   و @yekiyedooneh
آدرس کیک من: yekiyedooneh
پایین نوشت2:
یکی همیشه هست که عاشق منه / نگام که می کنه پلک نمی زنه
 تنهاس خودش ولی تنهام نمی ذاره / دریا که چیزی نیست عجب دلی داره...


نوشته شده در دوشنبه 93/6/10ساعت 9:9 عصر توسط رضوان تو بنویس ( ) | |


آخرین مطالب
» تو سالها سرنشین این گوشه از شهر بودی...
آمپاسِ شَدید!
خلوتی که شلوغ شد
طوفانی از واژه ها
همه ی دغدغه های من
سنای من
سیسمونی و باقی قضایا
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com