• وبلاگ : خلوت من
  • يادداشت : هميشه مظلوم
  • نظرات : 1 خصوصي ، 30 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    · فرمول موفقيت نهايي: 1- داشتن نتيجه دلخواه است 2- يافتن راهي براي کنترل است که بازتابها و نتايج اقدامات خود را بررسي کنيم 3- ايجاد نرمش براي تغيير رفتار، جهت نيل به نتيجه مورد نظر است. (سازگار کردن رفتار)

    · هفت خصلت که مي تواند موفقيت شما را تضمين کند از اين قرار است: 1- خصلت عشق: هيچ عظمتي بدون عشقي بزرگ بدست نمي آيد 2- خصلت ايمان: عشق و ايمان به منزله سوخت يا نيروي محرکه اي هستند که ماشين وجود را بسوي ترقي و تعالي حرکت مي دهند اما حرکت اوليه کافي نيست و براي رسيدن به مقصود بايد برنامه هدفمند داشته باشيم. 3- خصلت برنامه ريزي: برنامه ريزي راهي براي سازمان دادن منابع و نيروها است {بايد توجه کنيد که چه جيزهايي را بايد بدانيد، چه کساني را بايد بشناسيد، و جه کارهايي را بايد انجام دهيد} 4- خصلت مشخص کردن ارزشها: ارزشها قضاوتي است اساسي ، اخلاقي و عملي در مورد اينکه چه چيزهايي داراي اهميت مي باشند ارزشها نظام هاي اعتقادي خاص ما هستند که به ما مي گويند چه چيزي در زندگي ما درست و چه چيزي غلط است. نوعي داوري است درباره آنچه زندگي را در نظر ما ارجدار مي کند درک ارزشها يکي از حساس ترين کليدهاي نيل به ترقي و کاميابي است. 5-خصلت انرژي: عبارتست از شور و شوق و فرصت يابي که بصورتهاي هياهوي شادمانه و يا بصورت ميل به سازندگي و گاه شادي و سرزندگي عمومي تبلور ميابد.6- خصلت جلب دوستي: اين خصلت فرصت مي دهد که فرد ديگران را با خود همراه کرده نيروي خود را با نيروي ميليونها افراد ديگر پيوند بزند. 7- خصلت تسلط به فن ارتباط: افراديکه در زندگي موفقند کساني هستند که مي دانند چگونه با مشکلات زندگي دست و پنجه نرم کنند و آنگاه آن تجربيات را به گونه اي به خود انتقال دهند که سبب شود تغييرات لازم را با موفقيت بوجود آورند. افراد نا موفق کساني هستند که بدبختي هاي زندگي را بعنوان واقعيت و سرنوشت محتوم مي پذيرند. (انتوني رابينز)

    · تفاوت موفقيت و شکست: تفاوت موفقيت و شکست، در اتفاقاتي که مي افتد نيست بلکه تفسير ما از اين اتفاقات و عکس العمل ما در برابر حوادث است که اين تفاوت را ايجاد مي کند. (انتوني رابينز)

    {براي خواندن مطالب مشابه شما را دعوت ميکنم}