سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خلوت من

 

موضوعی که برای پایان نامه ی دانشگاهم در نظر گرفته بودم "بررسی نماد ها و نشانه های مذهبی" بود. طبق دستور استاد راهنما, می بایست 5 کار عملی هم در ارتباط با موضوع پایان نامه انجام می دادم و تصویر رنگی اون رو ضمیمه ی پایان نامه قرار می دادم. من هم تصمیم گرفتم 5 تصویر سازی با موضوعات مذهبی کار کنم.

یکی از اون 5 تا, تصویر سازی با موضوع حضرت عیسی (ع) بود که دارین همین پایین مشاهده می کنین.

بیشترین هدف من در این اثر تاکید بر موضوع به صلیب کشیده نشدن حضرت مسیح بود و به همین جهت هم آیه ی شریفه ی 157 سوره نساء « و ما قَتَلُوهُ و ما صَلَبُوهُ و لکِن شُبِّهَ لهُم » [ نه او را کشتند, و نه بر دار آویختند, لکن امر بر آنها مشتبه شد.] رو در کنار تصویر صلیب خالی, قرار دادم.

به دلیل اینکه موضوع پایان نامه, نماد ها و نشانه ها بود, به همین جهت از سطوح و خطوط ساده و خلاصه شده (تجریدی) برای این تصویر سازی استفاده کردم.

کریسمس نشده

فکر می کنین این تصویر سازی, حرف دیگه ایی هم برای گفتن داشته باشه؟...

 

 

 

............................................

پ.ن 1: میلاد حضرت مسیح (ع) به مسیحیان و مسلملنان مبارک.

پ.ن 2: ممکنه به مناسبت عید غدیر, نباشم که تبریک عرض کنم خدمتتون. چیزی هم که ازمون کم نمی شه! بنابراین باز هم پیش پیش (!) عیدتون مبارک.

پ.ن 3: داشت یادم می رفت. دو روز دیگه ولادت حضرت امام هادی النقی (ع) هم هست که اوانو هم باید تبریک بگم. تا حالا این همه بهانه یک جا برای تبریک گفتن دیده بودین؟!...

 


نوشته شده در دوشنبه 86/10/3ساعت 2:24 عصر توسط رضوان تو بنویس ( ) | |


آخرین مطالب
» تو سالها سرنشین این گوشه از شهر بودی...
آمپاسِ شَدید!
خلوتی که شلوغ شد
طوفانی از واژه ها
همه ی دغدغه های من
سنای من
سیسمونی و باقی قضایا
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com